NaarSantiago.reismee.nl

Santander 0/542

Vandaag uitslapen! En sightseeing Santander. Het weer is beter. Na wat regen !! gisteravond nu droog en zelfs regelmatig zonnig. Wij zijn naar het schiereiland gelopen waarop het koninklijk buitenverblijf ligt. Mooie wandeling van meer dan een uur langs de zee. Daarna terrassen en eten. Met de nodige wijn. Morgen met het vliegtuig naar huis, waar we in de namiddag denken aan te komen.

Bedankt voor de belangstelling. Dit is in deze reeks het laatste bericht

Riek en Wiel.

Nelly en Frans
Al weer hebben jullie het toch maar gepresteerd!
En hopen op een goede reis Terug naar huis.
Van waar zich de vele ervaringen kunnen bundelen.
Wij wensen jullie veel gezondheid en een veilige terugkomst.
Tot ziens Zondag.
Riek en Wil.

Lies

Nelly en Frans,
Wat goed om te lezen dat jullie het toch maar weer gepresteerd hebben. Dat neemt jullie niemand meer af. En nu kunnen jullie weer terug kijken op deze mooie wandelreis! Het gaat jullie goed en kom weer veilig thuis!