NaarSantiago.reismee.nl

La Baneza. 23/518

Een wonderlijke dag. Niet alleen mijn 70e verjaardag. Maar gisteren hoorden wij, dat de albergue waarin we vandaag zouden slapen door een storm is beschadigd en niet meer functioneert. Dan een hotel, maar het enige hotel was volgeboekt. Bussen rijden niet en een trein is er niet. De enige oplossing bleek vandaag een taxi te nemen naar onze aanvankelijke eindbestemming en dan onmiddellijk de volgende etappe te gaan lopen. Dat hebben we dus (zwaar tegen onze principes) noodgedwongen gedaan samen met een Spanjaard die (ziek) ook dit traject loopt. Vanmorgen dus om 6.45 u een taxi en om 7.15 u gaan lopen. Het blijft onveranderlijk mooi weer. Het is nu 19.00 uur en we gaan mijn verjaardag vieren. Dank aan ieder voor de felicitaties.

Reacties

Reacties

jeanne

Frans nogmaals proficiat. Ik begreep dat de e card niet aangekomen is.dat Heb Je Hier In de voormalige DDR. Het zal met 70 niet anders lopen als met 69 lijkt me. Je bent pas oud als de kaarsjes duurder zijn zijn als de taart zegt men.Dus je kunt nog even vooruit. Vier het gezellig samen met Nelly onder de sprankelende zon. Groetjes en tot ziens.

Piet

Van harte ...........

Thuur

Hallo Frans,

Een jaar geleden heb ik jou al eens gefeliciteerd met je 70e verjaardag! Ik bleek een jaar te vroeg te zijn, maar dat houdt wel in dat ik nu op de juiste datum je alle goeds kan toewensen, ook namens Anjes, niet alleen bij het bereiken, maar ook het overschrijden van deze ‘psychologische’ drempel! Van harte gefeliciteerd!! En vier het, samen met Nelly, met veel plezier en genot.

Thuur

trix en knut

Frans, van harte proficiat met je 70ste en een geze?lige avond nog.
Nog fijne dagen en tot ziens.
Groetjes ,
Knut en Trix

Henk en Zus

Nog van harte gefeliciteerd met je 70e verjaardag
als je vanmorgen geen kater(Bintang) hebt zal het lopen wel weer goed gaan
geniet de laatste dagen daar
groetjes Henk en Zus

Francine en Wiel

Frans, proficiat met je verjaardag.
Goede terugreis en tot in Melick.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!