NaarSantiago.reismee.nl

Granja de Morenuela 24/468

Voor ons weer n bekende plaats. Hier waren we 4 jaar geleden. Albergue is vernieuwd. Weer is weer goed en de route verliep vlot. Gelopen van 6.45 u tot 12.30 u incl pauzes. Hier in de plaats is de routewissel: vorige keer namen we richting Ourense; nu richting Astorga. Alles ok. Tot morgen.

Thuur

Hallo Frans en Nelly,

Asfaltwegen zijn wegen waarop as is gevallen, maar dat wisten jullie natuurlijk al lang!
(As+valt = asfalt)!
De laatste dagen hebben jullie toch weer diverse keren kennis gemaakt met die ‘gevallen as’. Loopt het nu daarop weer een beetje?
Nog even doorbijten en jullie hoeven je over dat goedje geen zorgen meer te maken! Volgens mij kunnen jullie de laatste etappes ook wel blootsvoets afleggen, want na al die kilometers moet de eeltlaag die zich inmiddels ‘binnenschoens’ gevormd moet hebben voldoende zijn aangegroeid om geen blaren of vermoeide voeten meer te krijgen! Bovendien kennen jullie deze wegen al; het is bekend gebied!

Succes de laatste wandeldagen,

Thuur

Jène van moorsel

Dag Frans,
Ik hoor het mam nog zeggen toen ze een keer medelijden had met Corneel, haar vader. "Dat kunnen ze een man van in de zeventig toch niet aan doen.! "Ja, toen was 70 oud (en tachtig al helemaal) maar nu, als ik naar je wandelprestaties kijk, is 70 zo iets als 50 (Zoals mijn 80 zo iets als 60 wordt.) Gelukkig maar!
In die zin durf ik je dus nog vele jaren in een niet aflatende jeugd toewensen.
Die je hartelijk groet en veel geluk gunt op je (levens)weg. Groeten ook aan Nelly.
Jène