NaarSantiago.reismee.nl

Toro. 24/392

Vanmorgen om 6.30 vertrokken en een dik half uur later waren we weer terug op dezelfde plek als we vertrokken waren. We hadden een gele pijl gemist en liepen daarna moeizaam door het struikgewas. De tweede maal vonden we wel de juiste pijl en vervolgden wij onze weg door een golvend landschap; een route parallel aan de rivier de Douro. Het laatste stuk was vlak tot aan de stad Toro; daar moesten we meer dan n half uur stevig klimmen om de hooggelegen stad te bereiken. We vonden al snel ons hostel en een douche en een goede maaltijd maakte alles weer goed. Het weer is hier onveranderlijk goed: strak blauwe luchten en temperaturen rond de 35 graden.

jeanne

Ben maar blij met de strakblauwe luchten. Wij zouden vandaag op pad met de familie.Eerst schuilen voor we in Bergerbos waren.Toen naar Swalmen en vrij snel een keiharde regenbui.Degenen die niet naar huis konden met geleende kleren verder.Met auto's naar Swalmen grrr.Het weer is gek.
Geniet er nog maar even van.Je zult het weer missen als jullie thuis zijn,als het niet verandert.
Proficiat met Myra.
Groetjes