NaarSantiago.reismee.nl

Madrid 92/92

In de eerste plaats bedankt voor de reacties, die allemaal getuigden van veel begrip.

Echter niets veranderlijker als een mens!!!

Toen wij in de trein dat mooie Spaanse landschap zagen en bemerkten dat de temperatuur hier heel dragelijk is (ca 22 graden) hebben we toch besloten (ondanks dat de tickets geboekt zijn) om toch weer te starten, maar nu vanaf een punt dat ca 15 km voor Toledo ligt en hier niet al te ver vandaan. Wij vinden het zelf nogal vervelend dat wij zo wispelturig zijn, maar de drang om toch te lopen is te groot en de omstandigheden zijn hier gunstiger. Zaterdag starten we weer en kijken we hoe het gaat.

Excuses voor de verwarring en de ophef.

Wij hebben nog n paar foto's van de laatste tocht toegevoegd.

jeanne.

Wordt dit een heel andere tocht,of komen jullie toch weer op de andere route uit.
Ik weet wel dat jullie niet voor een gat te vangen zijn.
Veel succes.Stuur anders maar wat warmte hier naar toe.
Groetjes

Miep Beek

Hoi Nelly en Frans,
Wat een bizarre tocht. Maar niets is veranderlijker dan mensen en het weer. Dus dat jullie toch doorgaan bewijst dat de drang tot overwinnen groter is dan toegeven aan "het genieten van"
Wij wensen jullie in elk geval een zeer succesvol vervolg van deze barre tocht, en hopen voor jullie dat de eindstreep alsnog gehaald wordt. Geniet ook maar, en drink een welverdiend wijntje of biertje.
Heel veel succes, en groetjes,
Miep en Chris

thuur

Hallo Nelly en Frans,

Jullie zitten dit jaar vol verrassingen! Heerlijk!! Maar,
fijn dat jullie weer in beweging zijn, want "wie met beide benen op de grond blijft staan, die komt geen stap vooruit"!! Dan bereik je Toledo nooit! Toledo is een echte aanrader voor jullie, die oude ommuurde stad. Ik weet dat je er helemaal omheen kunt lopen. Misschien een idee voor jullie om dat eens te proberen. Bevalt dat erg goed, dan kun je er ook voor kiezen om er dan een aantal dagen achter elkaar omheen te lopen, of misschien nog langer, telkens dezelfde route!! Je raakt dan vertrouwd aan de omgeving en je kunt na de wandeling telkens teruggaan naar dezelfde herberg, waar je kun eten, drinken en slapen! Zo keer je telkens op je schreden terug, maar maak je toch veel kilometers, terwijl normaal "iemand die telkens op zijn schreden terugkeert, geen stap verder komt"!! Goed idee???
We horen het wel.

Hoe dan ook, loopse!!