NaarSantiago.reismee.nl

Moixent 28/92

Helaas, Helaas.

Wij hebben besloten te stoppen met deze tocht. Hij is echt niet te doen onder deze omstandigheden. De temperatuur stijgt al vrij vroeg boven de 35 graden; er is geen schaduw en we lopen steeds over asfalt, die de hitte nog eens reflecteert. Onder deze omstandigheden zijn deze afstanden niet te lopen. Je moet met die hitte ook nog eens een rugzak van 10 kg. heuvel op en heuvel af schouwen. HOE DAN OOK: HET IS NIET TE DOEN; OOK NIET VOOR ERVAREN LOPERS.

Hoe jammer ook, na 6 geslaagde camino´s is het jammer, maar het kan niet anders. En we moeten toch ook aan onze gezondheid denken.

Vanaf morgen gaan wij onze terugtocht regelen. Die zal nog even op zich laten wachten, want wij willen o.a. nog naar Madrid en Toledo gaan.

Wij laten nog van ons horen.

jeanne

Voor jullie jammer,maar slim om gekozen te hebben voor je gezondheid.Wat moeten jullie bewijzen?
Als het niet leuk is,is het veel beter om te stoppen.
Geniet van de te bezoeken plaatsen en heb niet teveel spijt.
Groetjes en tot ziens.

Riek en Wil Maas.

Nelly en Frans.
Toch goed besloten!
Dit zou niemand gaan doen.
En stel dat de zonnebrand op geraakt
Zegt Noortje Dan kunnen ze ook nog eens verbranden
Joep geeft mRe een hay vife en vind het prima en verstandig!
Dus hele maal mee eens wat de Klein kinderen betreft
Nog een fijne after steps gewenst!
En tot ziens.
Gr Riek en Wil.

th. s.

Gezondheid gaat boven alles!
Verstandig besluit!
t.sapiens had nog een paar spreuken voor jullie in petto, maar die krijgen jullie eventueel t.z.t. nog!
Geniet nog van Madrid en Toledo (mooie stad) en tot ziens in Montfort.

Thuur en Anjes

hoi Frans en Nelly

Hoi Frans en Nelly
Jammer dat jullie op moeten houden
Kost mij geld had ik niet op geteld.
Grtj Tjeu

Ed van der Aa

Nauwelijks 5 weken geleden dezelfde Camino: "Zondag 8 mei: Villalazán-Zamora, 15 km. Voor half zeven weg. Ik wil ruim tijd hebben in Zamora om een en ander te regelen. Helaas regen als ik vertrek uit de redelijk goede herberg van Villalazán. Het is nog donker, maar ik kan het asfalt van de ZA-P-1102 goed volgen. Koude wind, mijn handen bevriezen, doen niet meer wat ik wil dat ze opdraag te doen.
Na 7 km het dorp Villaralbo met een aantal cafés. Cerrado! Logisch zondagmorgen, half acht. De laatste van het dorp, Bar Lucero, is open! Even ontdooien. Mijn koffie kan ik niet optillen door de stijve handen."

Niets zo wisselvallig als het weer/de temperatuur op dergelijke lange looptochten. Gezondheid gaat voor alles! Dat heb ik ook op een pijnlijke manier moeten ervaren op een andere tocht. Tot ziens, spreken we verder! Voorspoedige terugreis, Ed

Twan van Eyk

Jammer. Nooit leuk om op te geven!
Desondanks zijn er nog zovele mooie dingen te zien/te beleven. Geniet dus nog van het vele mooie! Dan mogen we op een dag nog eens de herinneringen in een blues bezingen. Veel gezondheid en goede terugreis. Twan

Henk en Zus

wat jammer dat jullie het op hebben moeten geven.
geniet nog maar van de mooie vakantie .

Groetjes Henk en Zus

tiny

Wat jammer dat jullie op moeten houden maar natuurlijk heel verstandig een goed besluit genomen
Gezondheid boven alles!
Tot gauw
Groetjes Tiny en Peter

Lambert

De bergbeklimmer Messner leeft nog, omdat hij durfde te stoppen als hij inzag dat de top ondoenlijk was gezien de weersomstandigheden. Vele collegae, die die moed niet hadden, moesten dit bekopen.
Moedig en noodzakelijk besluit.
Goeie thuisreis

Toos

Hier zal goed over nagedacht zijn, heel jammer maar wel een verstandig besluit. Gezondheid gaat boven alles. Tot gauw, groetjes Toos en Theo.

LIlias Bakkes

Lees nu pas dat jullie ervoor kiezen om met deze tocht te stoppen.
Wijze mensen nemen een wijs besluit.
Wandelen is genieten en dat hebben jullie steeds gedaan. Trots mag je zijn op al die mooie tochten.
Geniet fijn van de steden en van elkaar.
Kom gezond naar huis.
Lieve groetjes.....