NaarSantiago.reismee.nl

Alzira 18/41

Vandaag wat kortere etappe. Vanmorgen 7 uur geluk: wij konden koffie met croissant bemachtigen. Vrijwel de hele dag tussen sinasappelbomen gelopen; helaas weer geheel op asfalt en dat doet na een tijd de voeten schroeien. Het is bewolkt en dat maakt het lopen gemakkelijker. In Alzira aangekomen bleken beide pensions niet meer te bestaan. Er resten alleen nog duurdere hotels. Gelukkig bracht een man ons maar een betaalbaar hotel 2 km buiten de stad op een retailmarkt. Pizza gegeten bij Carrefour en we zullen ons vanavond hier ook wel ergens vermaken.

Tjeu

Hoi Frans en Nelly weer goed bezig. We hebben 't niet meer gehaald om jullie succes te wensen, dus bij deze. Geniet ervan en we blijven jullie volgen. Groetjes en ga dr voor. Tjeu en Ellie

Patricia Dennis Ramaekers

Heel veel wandel plezier en ik lees graag jullie verhalen.Veel liefs van Patricia Dennis En De kids

h. sapiens

Beter de hele dag lopen
tussen de sinaasappelbomen,
dan wandelen op de Mallediven,
want op de Mallediven, daar
lopen alleen maar malle dieven!