NaarSantiago.reismee.nl

Santiago. 28/785

Wij zijn er!! Voor de 5e maal zijn we Santiago binnengelopen. Om 13 uur stonden we op de berg van de vreugde en konden we voor het eerst Santiago zien. Om 14.15 u stonden we op het plein voor de kathedraal. Daarmee sluiten we 3 Camino s af: de Camino van Madrid, de Camino de Salvador en de Camino Primitivo. Wij zijn voldaan. Vrij snel vinden we op 300 m afstand van de kathedraal een aardig pension waar we de komende 3 dagen verblijven. Blijf ons volgen.

Thuur

Hallo Nelly en Frans,

Proficiat, jullie hebben het weer geklaard! Geweldig!
Geniet nog een aantal dagen in Santiago; ik neem aan dat er genoeg terrasjes zijn en dat er aan drank eveneens geen gebrek is!

Ook van Anjes de felicitaties en wie weet tot ziens binnenkort!

Groetjes,

Thuur

Trix en Knut

Hallo Nelly en Frans,
Van harte proficiat, ongelooflijk! Nog een paar fijne dagen in
Santiago en een goede terugreis naar Melick.
Veel groetjes,
Trix en Knut

sanchez myriam, luc

Bravo,

Félicitations . Nous avons suivi régulièrement votre camino, mais nous avons eu des difficultés à tout traduire.

Profitez bien de votre séjour à Santiago , pensez à nous qui aimerions vraiment refaire un chemin, mais mes pieds sont régulièrement très douloureux et nous essayons de nous contenter de 200/300 km quand c'est possible.

Bien amicalement,

Myriam, Luc

Lies

Hallo Nelly en Frans,
Super!! Proficiat!! Wat zullen jullie weer een goed gevoel hebben over deze voettocht.
Dat doen jullie niet veel mensen na, echt bewondering voor! Geniet nu maar lekker van de vrije dagen in Santiago.
En kom weer goed thuis!!
Groetjes, Tjeu en Lies

carola lenaers

Proficiat ! Geweldig gedaan.En geniet nog maar! groetjes en misschien tot gauw

jeanne

Gisteren hadden we geen internet.We wisten wel dat jullie aankwamen,maar kon even de app lezen en toen viel alles weer uit.
Proficiat.Alweer een tocht goed volbracht.
Geniet van de vrije dagen en goed thuis.
groetjes