NaarSantiago.reismee.nl

Castroverde. 9/663

Vandaag was het nodig een soort rustdag in te lassen. Niet omdat wij moe zouden zijn, maar omdat wij te vroeg in Santiago dreigen aan te komen. Donderdag 16 juli vertrekt ons vliegtuig en zonder rustdag zouden we zondag aankomen en moesten we 4 dagen in Santiago rondlummelen. Dat worden er nu drie. Zonnig weer hier en conditie goed. Zitten nu in een moderne pasgebouwde albergue.

Thuur en Anjes

Hallo Frans,

Van harte gefeliciteerd met het bereiken van de kop-staart-leeftijd. Tenminste als je 69 bent geworden, want als het over leeftijden gaat, kan ik daar vaak kop noch staart aan knopen. Ik ben al blij dat ik mijn eigen leeftijd nog moeiteloos weet, ook die van Anjes en die van de kinderen, maar verder…
Ik geloof dat Sinterklaas op 5 december jarig is; of is het nu 6 december?
Zie je, daar begint het gedonder al!

Hoe het ook zij, geniet ervan dat je nog geen 70 bent, hoewel er ook heel veel 70-jarigen rond lopen, die zich op die leeftijd nog zo fris als een hoentje voelen en nog niet als een kip zonder kop zich afvragen wanneer ze eigenlijk hun laatste ‘verjaardags-ei’ gelegd hebben!

Carpe diem en zeker deze dag; geniet ervan, samen met Nelly.
Groetjes, ook van Anjes, en nogmaals: van harte!!