NaarSantiago.reismee.nl

Manzanares el real. 27/50

Wat een prachtige naam hierboven, je?

Vandaag door een prachtige natuur gelopen (zie foto s). Wel zwaar parcours met veel oneffenheden tijdens de tocht en temperatuur tot 33 graden. Vanmorgen kwam de politie ons om 6 uur wekken; we moesten het stadhuis dan verlaten hebben; dat was de afspraak. Vandaag bleek de beloofde Albergue niet meer te bestaan. Met veel moeite hebben we een aardige, betaalbare kamer gevonden.

Groeten Nelly en Frans.

Thuur

Hallo Frans en Nelly,

De politie als je vriend en helper, dat is vandaag wel van toepassing voor jullie, al vind ik wel dat ze zelf erg vroeg uit de veren moeten zijn gekomen om jullie weer op weg te helpen. Zouden ze trouwens geweten hebben dat die Albergue niet meer bestaat? Je weet het maar nooit. Ze verdienen soms zo weinig dat ze naast hun vaste werk er daar als bijverdienste in de avonduren ook aardige, betaalbare kamers verhuren. Ze zullen jullie daar wel heen verwezen hebben! Slimme jongens, die agenten van de Spaanse “policia”.
Overigens lees ik niks meer van Nelly’s bovenbeenklachten; heb je ze weer onder de knie gekregen, Nelly? Hopelijk is alles weer als vanouds.
Groetjes en houd de loop erin!

Thuur