NaarSantiago.reismee.nl

Madrid. 4 en 5 juni 2015

Gisteren is de heenreis naar Madrid foutloos verlopen. Achtereenvolgens trein bus vliegtuig en metro. Om 's 4 uur waren we in ons gereserveerd pension hartje Madrid. Vandaag Madrid bezocht bij 30 graden. Eerst onze credential gehaald bij de Jacobuskerk. Toen sightseeing Madrid: Piaza grande, het koninklijk paleis, het Pradomuseum en op tijd een terras. Maandag gaan we lopen.

Tjeu en Elly

Hoi Nelly en Frans fijn dat 't goed verlopen is allemaal. Voor 't weer hoeven jullie niet te gaan want hier is 't royaal over de 30graden. Veel succes en geniet ervan. Groetjes Tjeu en Ellie

Lies

Hoi Frans en Nelly, dat klinkt allemaal weer heel goed. Ga er samen maar weer fijn van genieten en een fijne tijd! Succes!! Ik blijf jullie volgen! Groetjes, Lies en ook van Tjeu

trix en knut kuepper

Wij wensen jullie weer veel genieten en succes voor deze nieuwe
uitdaging.
Groetjes,
Trix en Knut

thuur stroux

Hallo Nelly en Frans,

Ook van ons een mooie tocht toegewenst; laat de 5e keer weer een belevenis worden. Ik lees dat jullie eerst wat cultuur in Madrid hebben opgesnoven om dat vervolgens, gewoontegetrouw, weer op een terrasje compleet weg te spoelen! Zo ken ik jullie weer! En dat geeft de burger moed!

Veel succes, ook van Anjes,

Thuur