NaarSantiago.reismee.nl

Santiago de compostella 28/1612

Ons verhaal van gisteren is verdwenen, maar wij zijn aangekomen in Santiago na 1612 km. Om 14 uur stonden we op de berg van de vreugde en zagen S;antiago liggen. Om 14.30 bereikten wij voor de 4e maal de kathedraal van Santiago. Zie ook foto s. Nu 2 dagen rust en dan zijn we zondagavond om ca 6 uur thuis.santiavo

Jeanne en Twan

Jeanne en Twan schrijft:

13 Aug 2014, 18:12

PROFICIAT,alweer gehaald.
Was dit nietr de zwaarste tocht tot nu toe?
Ik had er deze keer niks om durven te verwedden dat jullie het zouden halen,daarom des te knapper.
Geniet van de vrije dagen en tot zondag

Thuur Stroux

PROFICIAT, Nelly en Frans!

Geweldige prestatie!
Volgend jaar de 5e keer?
Zou nog geweldigerderderder zijn, maar geniet eerst maar eens hiervan. Dik verdiend!
Groetjes, ook van Anjes,

Thuur

trix en knut

Van harte PROFICIAT, hebben vanmiddag jullie mails
van de laatste week gelezen. Wij zijn gisterenavond
laat teruggekomen van onze Rhone/Saone riviercruise.
Geniet nog van jullie vrije dagen en een goede thuisreis!
Veel groetjes.

Theo van Arensbergen

Nelly, Frans

er rust een vloek op dit schrijven, dit is mijn 5e poging; steeds verdwijnt de tekst.
Proficiat, proficiat, geweldig , ondanks dat ik weet dat jullie er anders over denken.
Morgen is het feest van Maria die richting Hemel ging.
Jullie zullen je ook wel hemels voelen.
Tip voor een volgende tocht: ga naar een Russisch gebied, bv. de Krim of de Oekraïne.

Welkom thuis

Theo

Tjeu

Proficiat. En wat een mooie foto's wij wachten op de verhalen die er bij horen.grtj. En tot gouw. Wij

ellie

Gefeliciteerd met het behalen van deze zware beproeving. Petje af voor deze 2 kanjers. Geniet er nog FF van en we zien elkaar gauw.

Riek Maas

Fijn dat jullie alweer aan gekomen zijn
Proficiat
En een goede thuiskomst gewenst
Gr. Riek en Wil

Lies

Hoi Frans en Nelly,
Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Weer super gedaan! Wij doen dit jullie niet na, dit is echt iets voor de echte sportievelingen!
Nu lekker nagenieten denk ik!
Groetjes!