NaarSantiago.reismee.nl

San Vincente de la Barquera 24/1112

Eindelijk werkt de weblog weer. Wij hebben inmiddels 1112km achter ons en Santiago ligt nog 501 km van ons af. Door een grote storing is deze weblog lang stil gelegd. Inmiddels werken de foto s ook weer.

Wij hebben de Camino d Arles helemaal afgerond en zijn daarna doorgelopen naar Saint Jean Pied le Port. Het was de bedoeling van daaruit door te lopen naar Irun in Spanje (ca 100 km) maar dat werd onmogelijk omdat het gebied (Frans Baskenland) getroffen was door een natuurramp, waarbij ook doden vielen. Het was onmogelijk door dit gebied te lopen, waarbij we toen maar beslisten de trein te nemen. Die liep ook niet omdat rails was weggespoeld. Wij namen dus de bus en later de trein naar Hendaye (op de grens van Frankrijk en Spanje) en liepen van daaruit naar Irun (enkele km s) waar de Camino del Norte begon.

Alles gaat prima. Onze conditie is goed en sinds kort hebben we ook zonneschijn. We lopen vaak langs de zee, zoals onze laatste foto s lieten zien.

Ik dank nog iedereen die mij feliciteerden met mijn verjaardag en dank ook diegene die reageerden op onze berichten. Vanaf nu probeer ik weer iedere dag mijn weblog bij te houden

Groeten Frans en Nelly

Reacties

Reacties

Thuur Stroux

Hallo Frans en Nelly,

Fijn dat jullie weer ‘online’ zijn; nu kunnen we jullie tenminste weer echt volgen.
Inmiddels hebben jullie weer een heel stuk afgelegd, meer dan ik had verwacht! Jullie hebben toch zeker geen stukken overgeslagen tijdens de ‘internetstilte’! Of hebben jullie je soms over grote stukken laten vervoeren? Nee, dat wil ik niet geloven; jullie hebben gewoon flink doorgestapt en geen misbruik gemaakt van de webstoring!
Hoe het ook zij,
ik ben weer blij
en velen met mij,
dat we jullie
in juli
weer kunnen
volgen!

Groetjes en loop blij verder!

Thuur

Trix en Knut Küpper

Hallo Frans en Nelly,
Super dat de weblog het weer doet, wij hebben de
berichten echt vermist. Van Frans en Jo Nissen hadden
wij inmiddels gehoord, wat er gaande was. Wij wensen
jullie voor de rest van de route veel geluk en voorspoed!
Veel groetjes ,
Knut en Trix

jeanne

He, he, eindelijk.Hier is ook niet altijd verbinding en we moeten een heel eind naar de receptie, waar de ver inding is.Knap dat jullie nog steeds " en route" zijn met alle " tegenslagen" Het weer is hier ook niet stralend, geregeld een bui.
Oei Frans, volgens mij zijn we je verjaardag vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd..Je boft toch maar om steeds op een andere plaats je verjaardag te mogen vieren.
wandel ze nog, wij gaan nu fietsen.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!