NaarSantiago.reismee.nl

Santiago de Compostella 17/1009

HET IS ONS GELUKT!!!!!!

Om precies kwart voor twaalf stonden we voor de kathedraal van Santiago. Daar troffen we een paar reisgenoten. Het was nu ook weer een roerend moment toen we voor het eerst in de verte de torens van de kathedraal zagen (ZIE TOEGEVOEGDE FOTO´S)

Wij zijn direct naar het pension gegaan waar we vorig jaar ook verbleven en de mevrouw herkende ons direct en had een erg mooie kamer voor ons. Daarna zijn we op een zonnig terras ons pilsje gaan drinken en onze bocadillo gaan eten.

Wij willen nog eens, diegenen die zo met ons meegeleefd hebben en onze weblog hebben voorzien van de nodige reacties van harte danken.

Morgen hebben we een rustdag, MAAR BLIJF ONS VOLGEN want wij gaan nog naar Finistere om o.a. een deel van onze kleding te verbranden.

Groeten uit SANTIAGO.

PS LUC ET MYRIAM : Merci pour votre reaction. Nous vous assurons, que nous saluterons Saint Jacques en votre nom et nous demandons Saint Jacques une bon solution pour les problemes avec les pieds de Myriam. Peter a recommance son voyage en espere de atteindre Santiago a 29 Julliet.

Piet

VAN HARTE, KLASSE

Thuur Stroux

Hallo Frans en Nelly,

Gefeliciteerd met het bereiken van jullie belangrijkste doel van deze trektocht; Santiago de Compostella is (weer) bereikt. Hebben jullie de kathedraal weer bezocht of moeten jullie nog de onversneden wierook opsnuiven uit het grote vat dat door de kerk op en neer geslingerd wordt? Dan nog het toetje naar Finisterre en daarna – via Santiago - terug naar Melick waar de Nederlandse zomer op jullie wacht! Qua timing lijkt het dat jullie de juiste keuze gemaakt hebben; goed zomerweer tijdens jullie tocht en – naar het laat aanzien – nu verder genieten van het begin van de echte zomer, die hier op beginnen staat (zegt men, maar ik vertrouw het niet helemaal!).
Hoe dan ook, geniet van het voor de tweede keer bereiken van jullie wandeldoel; weer een prestatie die er zijn mag! Ik ben benieuwd waar de volgende voettocht jullie heenvoert.
Groetjes en ook geluk gewenst met deze prestatie van Anjes,

Thuur

Jeanne

Proficiat,wat een prestatie.Het laatste stuk(je) moet nog een kippetje voor jullie zijn.
Bewaar je ook wat kleren om aan te doen op weg naar huis.Misschien is het tegen die tijd weer niet zo warm meer.(Ze hebben tot vrijdag goed voorspeld)
Waarschijnlijk kom ik zondag even naar jullie verhalen luisteren,als ik terug ben uit Parijs.
Tot ziens en op vleugels op naar Finistère.

Twan

Petje af voor weer een heilig doel. De prestaties stapelen zich op. Nog een paar dagen met veel glorie de laatste honderd kilometer vol maken naar Finistère alvorens jullie je gouden medaille in Londen kunnen gaan ophalen voor al jullie wandelmarathons.
Geniet dus nog van jullie byzondere voettocht en ik ben écht benieuwd naar jullie ervaringen.
Tot ziens in Melick.
Groet, Twan

Isabel en Har

Onze hartelijke gelukwensen met het bereiken van Santiago, het wordt bijna gewoon voor jullie om een bijzondere prestatie te verrichten.
Nu nog even terug naar Melick en dan begint weer het rustige leventje, boekje lezen, schilderij maken en af en toe achter een balletje aanhollen, hoe ging datook alweer!!
Tot ziens Isabel en Har.

Harry

Ook namens Riet nog proficiat met deze geweldige prestatie. Het moet een ongelooflijke ervaring zijn geweest. Ik hoop jullie gauw weer te zien en vooral bij te praten.