NaarSantiago.reismee.nl

Silleda 29/967

WIJ HEBBEN WEER FOTO´S TOEGEVOEGD; BEKIJKEN SVP.

Vandaag een lange etappe, maar die verliep zonder problemen. Inmiddels dalen we veel en dat maakt het lopen gemakkelijker. Toch gaat er geen dag voorbij of er zitten wel een paar klimmen bij.

Silleda ligt ca 45 kim voor Santiago en is een middelgroot stadje. Wij zitten nu in een private herberg en hebben weer eens na veel dagen een eigen 2persoons-kamer. Luxe.

Wij zien erg veel nieuwe gezichten. Heel veel Spanjaarden lopen de laatste 100 km en krijgen dan in Santiago een Compostella (=diploma).

Alles gaat prima; tot schrijfs.

Lies

Fijn om te lezen dat jullie voettocht zonder veel problemen verloopt. Het zijn mooie foto's en ik zie dat de slaapplaats luxe is. Wij zijn onlangs in het dorpje Romagne sous Montfaucon geweest waar jullie vorig jaar tijdens jullie voettocht bij Ton en Beppie koffie gedronken hebben en moeten jullie veel groeten doen en een goede wandeltocht toewensen, dus bij deze. Ze waren jullie nog niet vergeten.
Veel plezier verder en een goede aankomst in Santiago.

Anny

Prachtige foto's van een nog mooiere omgeving.
Goed te horen dat het jullie zo goed gaat.
Ik wens jullie een mooie aankomst in Compastella, Zondag???
groetjes Anny

Luc, Myriam Sanchez

Contents de savoir que vous approchez de Santiago et que vous avez eu un beau chemin.
Ici, c'est presque l'automne , le temps est très mauvais..

Myriam a toujours beaucoup de difficultés à marcher et souffre encore beaucoup de son pied ; Luc aurait aimé repartir pour continuer le chemin, mais tout seul, cela ne l'intéresse pas .

Quand vous serez à Santiago, dites bonjour à St Jacques de notre part.

Salutations,

Luc, Myriam