NaarSantiago.reismee.nl

Lubian 19/784

Vandaag een hardheidstest. In de eerste plaats was Nelly zeer beroerd en moest herhaaldelijk overgeven. Bovendien beklommen wij vandaag de eerste pas: de Pardornelopas van 1360 m hoog en daarna was er een mooi maar moeilijk traject met allemaal keienpaden die voortdurend stegen en daalden. Tot overmaat van ramp was een stuk pad van meer dan 100 meter veranderd in een snelstromende beek. Die konden wij niet op een andere manier passeren, dus er maar doorheen, wat ons natte sokken opleverde. Om 12.15 kwamen we in Lubian aan. Nelly voelde zich nog zo rot dat ze meteen het bed in dook en nu (18 u) er nog in ligt.

Ik kon gelukkig in het gemeentehuis terecht om te internetten. Verder is er een restaurant, zodat er vanavond ook nog iets te eten valt.

Bij deze willen wij Miep Beek feliciteren met haar verjaardag (wy hebben geen mobielnummer of emailadres; vandaar op deze wijze).

Wij groeten jullie allen

jène van moorsel

Dag Frans,
Wij hopen heel gauw goede berichten over Nellie te horen.
Het moet nogal wat zijn: om je in zo'n toestand in een vreemde, moeilijk te begane omgeving voorwaarts te moeten begeven.
Dat het weer gauw allemaal leuk mag worden.
Met hartelijke groet,
Jène