NaarSantiago.reismee.nl

Rionegro del Puente 28/711

In de eerste plaats hartelijk dank aan allen, die mij middels deze blog, via sms of via email feliciteerden met mijn 66e verjaardag. Helaas kan ik niet iedereen individueel benaderen, want internettoegang is hier een crime. Openbaar internet is altijd in de dorpsbibliotheek, maar die is vrijwel altijd stevig op slot. Soms lukt internettoegang in een cafe, zoals vandaag, maar dan is de duur van gebruik beperkt. Even een speciale dank aan onze Franse vrienden: LUC ET MYRIAM, MERCI BEAUCOUP POUR VOTRE MESSAGES ET VOTRE FELICIATIONS.

Alles gaat prima. Als verjaardagscadeau kreeg ik vandaag een fikse wandeltocht van bijna 29 km, maar dan weer door een prachtige natuur, die ons steeds weer verrast. Zo liepen we vandaag lang langs een stuwmeer. Wij zijn dan helemaal alleen. In de verre verte is niemand te bekennen. Op dit moment lopen we op dit deel van de Camino helemaal alleen. Er zijn geen andere wandelaars; wel komen we af en toe fietsers (meestal Spanjaarden) tegen. Gisteren aten en sliepen we met twee Duitse lange_afstandsfietsers: vader en zoon.

Tot zover; ik ga weer verjaardagsfeest vieren.

Reacties

Reacties

Harry

Frans, ook namens Riet nog van harte gefeliciteerd en maak er deze avond een mooi feestje van. Wij zijn zaterdag teruggekeerd van onze fietsvakantie langs de Donau en enkele dagen Wenen. Vanwege het EK voetbal was de route erg rustig en het weer was uitstekend. De vrijdagavond voor het vertrek zijn we nog naar de opening van de expositie van Yvonne geweest. De expositie is zeer de moeite waard.
Ik heb inmiddels een behoorlijke achterstand in het lezen van jullie verslagen, maar die ga ik vanavond wegwerken. Groeten aan Nellie en geniet van de tocht die jullie nog te gaan hebben.

Martijn en José

Hoi Frans , van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En mocht je er een houten kop aan over hebben gehouden (wat heus een goed teken is) dan loop je die zo weer weg. Doe je de hartelijke groeten aan Nelly?
Martijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!