NaarSantiago.reismee.nl

Graja de Moreruela 23/633

Geen internet. Zelfs geen restaurant. Iets geregeld om te eten. Alles verder ok. Zitten in een verlaten herberg met een Canadees en een Spanjaard. Zitten op splitsing van routes;via Astorga of via Orense. De laatste nemen we. Morgen meer.

Jène van moorsel

Dag Frans,
Zesenzestig jaar geleden op een wat drukkende dinsdagmiddag in het "kippenhokhuisje"in de Groenstraat geboren als Fransje van Moorsel.
En nu ergens met zijn vriendinnetje zwervend in het verre Spanje. Wat is ruimte, wat is tijd? Dat er in je nabije toekomst nog veel tijd en veel ruimte in je leven mag plaastvinden, dat wens ik je b.g.g. van je verjaardag van harte toe. En dan heel lang samen met Nellie.
En verder heel veel succes met juliie stoere en sobere tocht daar ginds achter de bergen. Want...dát is leven!
Met hartelijke groet,
Jène

twan en jeanne

Ha globetrotters.
Frans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog een héél "aauwd menneke moag worre saome mi ouw vroouwke Nellie". Ik zal er op de Kennediemars in Someren vanavond ene op drinken, rekenen we wel later af! Ik heb zeker niet al de verslagen gelezen maar wat ik gelezen heb is het een andere tocht dan die van vorig jaar geworden, de zon en omstandigheden daar in Spanje zijn een andere dan hier in Nederland, zo lijkt 't. Wij wensen jullie een mooie verjaardag en tocht. Succes en zet 'm op!
ps. Frans, je gitaar nog niet gemist?
Jeanne en Twan

Isabel en Har.

Frans, proficiat met je verjaardag en wij wensen jou samen met Nelly en fam. nog vele gelukkige en gezonde jaren. Het heeft maar weinig gescheeld of de honden hadden jullie wandeltocht verpest, gelukkig hebben jullie door het (hazenpad) te kiezen de wijste oplossing genomen.
Wat het OLS betreft heeft Stramproy gewonnen en was Melick ook bij de laatste 10 leuk toch.
Geniet verder van de tocht en tot ziens.
Wij hopen dat de tocht verder zonder veel problemen mag verlopen. Isabel en Har