NaarSantiago.reismee.nl

Zamora 32/592

Vandaag zouden we 14 km lopen. Maar we waren al om 10.30 op plaats van bestemming. Dus besloten we nog 18 km extra te lopen naar de grotere plaats Zamora. Daar hebben we een erg mooie albergue. Zamora is een middeleeuwse ommuurde stad.

Wij liggen nu dus een beetje voor op het schema. Onze conditie is dus prima en we hebben er nog zin in.

WIJ HEBBEN NIEUWE FOTO S GEPLAATST; BEKIJK ZE EENS!!!!!!

Henk en Zus.

Hallo Frans en Nelly.
Het gaat goed met jullie daar in Spanje en als jullie 2 routes lopen op een dag, wat een conditie.
heb veel plezier onderweg en wat een mooie foto`s.
hou de moet erin.
wij hebben ook bijna vakantie.
groetjes uit Horst

Luc et Myriam Sanchez

Bravo pour votre endurance . Mais vous êtes jeunes encore !

Nous n arrivons pas à voir les photos récentes .

Pour Myriam, c 'était bien une fracture de fatigue (Ermüdungbruch ) , et le docteur a dit : maintenant, si vous devez marcher , ce sera moins longtemps, moins vite , et avec un sac plus léger !!

Il fait beau à Strasbourg .

Amitiés,

Luc, Myriam

peter van de wiel

Beste Nelly en Frans, heb voor het eerst kans gezien jullie blog te lezen. Leuk! Ben zelf op 8 juli (!) weer in Casar begonnen, vanwaar ik ook naar Nl. was gegaan. Zit inmiddels in Zamora en geniet erg van mijn tocht. Warm maar vaak mooi. De weinige mede-pelgrims zijn aardig, maar mis leuke contact met jullie en Miriam/Luc (en Miguel!). Ik verwacht 30 aug. in Santiago aan te komen, maar je weet het natuurlijk nooit! Wens jullie een leuke en voorspoedige trip en blijf vooral genieten. Buen camino en ultreia - Peter