NaarSantiago.reismee.nl

Alcuescar 20/252

Helaas. Ik zit hier in een cultureel gemeentelijk centrum en zou graag foto's uploaden. Inmiddels weet ik een beetje hoe dat gaat. Ik moet allerlei programma? eerst installaren voor het werkt. Maar hier hebben ze het besturingssysteem afgeschermd, zodat ik met de beste wil van de wereld de foto's niet op het internet krijg. Houden jullie tegegoed van mij.

Vandaag een voorspoedige reis door een van Spanje's natuurreservaten. Prachtige natuur en in de verre verte geen auto (en geen cafe helaas) te bekennen. De beloning is een overnachting in een echt Spaans klooster. Wij hebben een (gelukkig wat grotere) monnikscel toegewezen gekregen; halen vanavond de pelgrimszegen en eten in het klooster mee. Mooi toch.

Wij lopen al enige dagen samen op met een Frans echtpaar, d.w.z. de helft ervan, want de vrouw heeft een botscheuring opgelopèn vanwege ernstige vermoeidheid en volgt ons nu per bus.

Wij groeten jullie; tot morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!