NaarSantiago.reismee.nl

Fuente de Cantos 21/127

Eindelijk heb ik foto´s kunnen uploaden. Als je ze wilt zien klik dan hierboven op de tab ¨foto s¨, vervolgens op ¨zilverroute¨. Klik dan op de eerste foto (die wordt dan vergroot weergegeven) en klik dan rechtsboven de foto op ¨volgende¨. Hopelijk geven de foto´s weer hoe mooi het hier is.

Vandaag zijn wij om 11.45 u aangekomen (vertrokken om 6.45 u.) dus wij zijn weer voor de hitte binnen. Er is hier een mooie pelgrimsherberg in een oud klooster. Helaas kunnen we daar niet binnen omdat ze op maandag en dinsdag gesloten zijn. Maar er is een mooi alternatief. Wij zitten nu in een vrij luxe hotel met een pelgrimsafdeling (incl keuken, tv, internet, terras, tuin en zelfs zwembad). Vanavond gaan we weer zelf koken, is altijd gezellig.

Het weer is weer 35 graden, de lucht strakblauw en onze conditie wordt met de dag beter.

Allemaal de groeten en voor degenen die reageren: erg bedankt, dit wordt door ons erg op prijs gesteld. Wij kunnen echter niet ieder individueel bedanken, dus dan maar zo.

Fien & Thei

Hallo pelgrims,

Wat mooie foto,s van die prachtige natuur.
Het lijkt ons geweldig, als je zoiets mee kan maken.
Geniet er nog van en succes verder.
We blijven jullie volgen.

Toos

Hoi zusje en schoonbroer,

Wat knap hoe jullie het allemaal doen. Hoge bergen nemen maar jullie worden wel beloond met de mooie omgeving. Héle mooie foto's, hadden we maar wat van het mooie weer hier. Maar wat niet is kan nog komen. Succes en lieve groetjes. Toox & Theo

Twan

Zo te horen gaat 't daar als vanouds, het wandelritme zit er ook weer in. Hoe zit 't met de wijn en de drukte op de route? Door de droogte zul jullie veel moeten drinken, zijn er ook genoeg stop en drinkgelegenheden?
Genoeg vragen van deze Hellimonder die jullie alle goeds en mooie dagen wenst.
ps, Frans, mis je je gitaar niet bij die vele zwoele avonden?

wiel & mia

hoi zusje en haar mannetje!!
Nou doe maar lekker lux, pelgrims tocht !! Hotel met zwembad, terras, tuin, t.v.dus vroeg wandelen dat jullie van dit alles kunnen genieten. het is jullie gegund. Er komen ook andere tijden.de k.m. zitten al goed in de benen. veel succes verder. en vele groetjes van ons 2tjes.