NaarSantiago.reismee.nl

Monesterio 21/106

Wij komen er weer in. Wij merken, dat het lopen gemakkelijker gaat en waren ook niet echt moe na aankomst. Vandaag eerst een 12 km op een brede eenzame verharde steenslagweg, waarbij wij Andalusie verlieten en Extramadura binnenliepen. Daarna liepen we een pad tussen een rijksweg en een autobaan met op het eind een behoorlijke klim. Het weer was vandaag zelfs iets bewolkt met veel wind. Temperatuur omstreeks 12 uur: 23 graden.

De natuur is adembenemend. Wij lopen door een heuvelachtig landschap met vooral steeneiken en olijfbomen. Vandaag was er ook een ecalyptusbos. Vandaag troffen voor het eerst tijdens de trip onderweg een cafe aan!!

Wij hebben weer een mooie pelgrimsherberg, waar we weer met dezelfde mensen (een Nederlander en twee Fransen) overnachten. Vandaag koken we zelf. Een Spanjaard, die eerst met ons liep is vooruit gelopen (hij liep 40 km op een dag). De Australier, die we gisteren troffen is met de fiets weer een stuk vooruit.

Onze conditie is goed en we hebben er zin in. Helaas is het vinden van een internetcafe moeilijk (op het ogenblik is er overal wifi, maar wij hebben geen eigen computer!)

Het uploaden van onze foto´s lukt dus nog steeds niet, helaas.

Henk en Zus

Hallo Frans en Nelly.
We volgen jullie elke dag, en alles gaat goed,als het weer maar mee zit .
vandaag bij ons weer een regendag.
bij jullie is de conditie goed ,hopen dat morgen avond bij het Nederlands elftal dat ook is?
loop verder gezellig door en geniet ervan.

groetjes Henk en Zus