NaarSantiago.reismee.nl

Almaden de la Plata 30¡71

Mooie maar zeer zware dag. Eerst 16 km (is 3 uur) langs rustige autoweg lopen. Toen door het erg mooie natuurreservaat Sierras Norte (14 km) Het venijn zat m in de staart: Vlak voor het dorp was een erg hoge berg die we moesten beklimmen; zeg maar beklauteren bij zeer hoge temperaturen en een steeds zwaarder lijkende rugzak. Ook de afdaling was moeilijk. Maar om half drie waren we moe maar voldaan in het dorp (met weer ooievaars op de kerktoren). We slapen weer eens op een 2 persoonskamer en kijken vanavond naar Ned Denenmarken. Het blijft hier zonnig; wij trouwens ook.

Morgen een makkie: 14 km. Maar het is ook zondag.

Helaas weer geen foto´s. Het is erg moeilijk in een bar alles te installeren om foto s up_te-loaden.

Jène van Moorsel

Dag Nellie en Frans,
Zo zit je bij elkaar met "ich weît nog wie 't vreuger wass"en zo zit je vele kilometers van elkaar. het wonderlijke van je tocht is dat je in tegenstelling tot vorige tochten al huiswaarts keert.
Houd goede moed! Uit het laatste verslag blijkt dat het een tocht is van vechten en beloning. Als het heel heet is verlang je misschien nog wel eens naar een moment Nederlands weer. Maar ons begint het op te breken. Wisselvallig, wisselvallig is het wat de klok slaat. Niks geen "en hieël det zoeëmers laeve"!
Ik volg jullie van dag tot dag. bedankt dus voor jullie verslagen. En...wees voorzichtig!
Met hartelijke groet,
Jène