NaarSantiago.reismee.nl

Castilblanco de los Arroyos 18/41

Wat een mooie plaatsnaam hierboven, he? Vandaag 'slechts' 18 km gelopen door een mooi natuurgebied. Wij zitten nog steeds in Andalusie. Langs de route vandaag veel steeneiken en olijfbomen. Ook veel konijnen gezien. De route was mooi maar alle paden zijn uitgesleten door de stroom van de regen, waardoor je goed moest kijken naar waar je je voeten neerzette. Vandaag iets minder warm en wat meer wind, wat natuurlijk lekker was tijdens het lopen.

In onze herberg vandaag weer dezzelfde mensen (dat zal ook wel een tijdje blijven zo, want iedereen loopt zo ongeveer dezelfde afstand van herberg naar herberg. Wij komen steeds tegen: 2 meisjes, een Frans echtpaar, een Nederlandse man uit Schagen en een Spaanse man uit Barcelona. Daardelen we dan de slaapzaal mee.

Morgen een wat zwaardere etappe van bijna 31 km met het vooruitzicht, dat er geen drinken, water en eten is langs de route. Het lukt nog steeds niet foto? up te loaden.

Groeten aan allemaal.

Jeanne

Hallo tippelaars,
Dat wordt dus slepen met eten en drinken.Aan een kant wel leuk, hé om steeds dezelfde mensen tegen te komen.
Wij hadden dat met fietsen ook vaker.
Het weer hier is nog steeds wisselvallig en veel wind.
Geniet van jullie tocht en tot de volgende keer.
Groetjes,
jeanne,Twan

Martijn en José

Hoi Frans en Nelly! Dan is het toch weer begonnen voor jullie. Vorig jaar hebben we de lezing die Frans gaf over de door jullie gemaakte tocht met veel plezier bijgewoond en dus zijn we ook deze keer weer erg nieuwsgierig wat jullie gaan meemaken. In het algemeen levert afzien toch ook weer mooie anekdotes op maar om jullie nu veel malheur toe te wensen gaat dan weer te ver;). Tussen de regels door ontwikkelt zich al een verhaallijn die vast weer met veel humor door Frans verteld zal gaan worden.....de mensen die je steeds weer gaat tegenkomen, iedere dag, in dezelfde slaapzaal en dan ook weer bij het ontbijt, op die (tot voor kort) prachtige stille plek, met die eigenaardige gewoonte of is het toch een afwijking?.
Nelly , we hebben je gemist bij de openingsreceptie van de brouwer en de ladies op de ladies night. José heeft een leuke foto gemaakt en op facebook gezet. Beide events waren een succes maar nu weer fijn de rust.
Ik heb je bierglas weer in ere hersteld en dus niet aan Ralf gegeven. We wensen het jullie! (is toch Limburgs voor heel veel plezier??). Martijn en José.

Isabel en Har Erdkamp

Hallo Nelly en Frans,
We volgen jullie tocht {op de voet} en het is prachtig te vernemen dat het goed met jullie gaat en er veel verrassende dingen op de reis gebeuren maar dat zijn jullie wel gewend.
De stemming hier is een beetje down door het verlies van Nederland en vandaag was het weer ook niet al te best maar we verwachten betere tijden.
Hartelijke groeten van Isabel en Har. WANDEL ZE!!!!!!!!