NaarSantiago.reismee.nl

Sevilla 0/0

Gisteren na een snelle en comfortabele tocht aangekomen in Sevilla.Meteen werd onze veerkracht op de proef gesteld. De bepakking leek toch zwaarder dan gedacht en het was 35 graden!!! Een verschil van zeker 20 graden.Met de bus naar het centrum en van daar uit een half uur lopen naar ons gereserveerd pension.Snel een douche en toen een verdiend terrasje.

Vandaag Sevilla bezocht,Echt een heel mooie stad met duidelijk nog Moorse invloeden. In de kathedraal onze eerste stempel gehaald.

Morgen gaan we om 6 uur lopen. Dan is het nog koel en we hopen dan rond het middaguur op de plaats van bestemming te zijn (21 km morgen). We gaan ervoor!!

Vandaag kunnen we geen foto`s uploaden. Die komen later,

Groeten uit Sevilla aan allen.

Piet van Moorsel

Ik was in beeld bij de tv-show van René Shuman bij omroep MAX. Commentaar van mijn kleindochter Mandy: Kijk, opa op de bejaardenzender.
Maar wat "bejaarden" zoal nog presteren kunnen tonen jullie aan. Groot respect.
Bonne route.
Piet

Anny

Frans en Nelly
Heel veel succes met jullie nieuw avontuur.
Groetjes Anny

Toos & Theo

Hoi Nelly en Frans,

Héél veel succes met jullie tocht, en met de bepakking. We weten dat jullie het kunnen, jullie zijn al heel wat gewend. succes. Lieve groetjes, Toos & Theo

Patricia,Dennis en de kids

Hoi ome Frans en tante Nelly

Wij willen jullie heel veel succes wensen met jullie nieuwe tocht en we lezen graag wat jullie allemaal mee maken.Gr Patricia,Dennis,Lindsey,Dimitri en Esmee