NaarSantiago.reismee.nl

Leon 0/2213

Onze rustdag. Hadden we gedacht. Omdat we geen 2 dagen mogen blijven in dezelfde aubergue stonden we om half acht al op straat met ons karretje. Gelukkig hadden we gisteren al een ander hotelletje geregeld, maar daar konden we pas om half tien terecht.

Dus eerst maar ontbijten en toen naar de VVV. Daar ontmoetten wij 2 Nederlanders die per fiets op weg waren naar Santiago. De vrouw, die een bestuursfunctie had bij de Fiets- en wandelbeurs vroeg mij of ik volgend jaar een informatiestand wilde verzorgen op de beurs om toekomstige pelgrims informatie te bieden. Heb toegezegd, maar ik denk, dat we dan op Bali zitten. Verder vanmorgen voor de 3e keer Nelly s schoenen van nieuwe hakken voorzien en ik heb een nieuwe binnenband gekocht om een goede reserveband voor onderweg te hebben. Verder de dag doorgebracht met sightseeing (zie foto s) en wat terrasjes bezet gehouden. Vanavond gaan we met een Zuid Afrikaanse man en zijn dochter, die ook een rustdag namen in Leon, samen uit eten.

Tot morgen weer-

Reacties

Reacties

Thuur Stroux

Ik heb wel een rustdag, maar wil jullie toch even wijzen op de volgende advertentie die ik las in een Spaanse krant:
Te koop: 3 hakken voor dames wandelschoenen voor de prijs van 5! Is dit niet iets voor jou Nelly?
Thuur

Jeanette Paulis

Hoi Nelly en Frans,
Frans, het valt me op dat alleen Nelly steeds nieuwe hakken nodig heeft en je karretje een nieuwe binnenband. Zit jij op het karretje en laat je Nelly de kar trekken ?
Is dat nou emancipatie ?

Groetjes,
Jeanette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!