NaarSantiago.reismee.nl

Cahors 17/1297

Vandaag14 foto s toegevoegd, speciaal voor Jene, omdat hij fotoruimte voor ons kocht (heel aardig Jene, maar niet meer doen; we hebben ruimte genoeg).

Vandaag maar 17 km gelopen, dus halve rustdag in Cahors bij prachtig weer. Hebben na wat zoeken een aardige pelgrimsgite gevonden met o.a; een grote tuin. Gaan dadelijk onze tampon (ja zo heet een pelgrimsstempel in het Frans) halen in de kathedraal St Etienne. Gebied waar we doorlopen is erg mooi en bestaat hoofdzakelijk uit kalk/vuursteen bergwanden (gorges);

Onze conditie is prima en als we geluk hebben zijn we over ongeveer 2 weken aan de Spaanse grens. Groeten allemaal

Reacties

Reacties

Anny van moase

Als ik de foto's zie ben ik wel een beetje "jaloers " op jullie.
Heerlijk wandelen in de natuur en alle zorgen en "soris"vergeten. Heerlijk!!!!!!
Op naar voorlopig de spaanse grens.
Groetjes Anny

Thuur Stroux

Hallo Frans en Nelly,

We hebben hier in Genua even een computer kunnen bemachtigen. We lezen dat alles goed (ver)loopt. Houden zo! Gisteren zagen we in de stad een groot bronzen standbeeld van een pelgrim op weg naar Santiago. We moesten onmiddellijk aan jullie denken. Maar er was een groot verschil met wat ik op jullie TV-beelden zag. Deze pelgrim liep op blote voeten en jullie zagen er zwaar geschoeid uit! Het weer is goed voor blote voeten, dus uit die schoenen en sokken en verder blootsvoets naar het pelgrimsoord. Doet geen pijn, je krijgt vanzelf eelt!!
Er staat al een Italiaan achter mij met weinig geduld. Ik begrijp dat ik op zijn computer aan het tikken ben. Hij lacht vriendelijk. Ik zal dus maar afsluiten. Succes verder en groetjes, ook van Anjes.
Thuur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!