NaarSantiago.reismee.nl

Vers 22/1280

Eerst een correctie. Met Marie uit het verhaal van gisteren bedoelde ik de buurvrouw; ik had moeten schrijven MAIRIE, dat is het stadhuis. Vandaag met overwegend mooi weer naar Vers gelopen aan de Lot, een luxe afstand van 22 km; een halve rustdag dus. Alleen hier is slechts een hotel en verder helemaal niets. Alles; eten, drinken, slapen en internetten moet dus vanuit dat ene hotel. Vandaag liepen we in een bosrijk gebied tussen gorges door. Slechts een restaurant onderweg voor koffie. We kwamen twee Nederlanders tegen, die vanuit Nimes naar hun woonplaats Nijmegen fietsten. Een tijdje staan te praten. Zij hadden ook gehoord van 2 Nederlanders, die met hun wagentje op de Franse TV waren geweest. In dit gebied komen we veel Romeinse resten tegen, o.a; een aquaduct, dat water vanuit de bergen naar Cahors bracht. Ik probeer weer foto s up te loaden, maar ook hier in het hotel hebben ze de usb-poort afgeschermd uit angst virussen binnen te krijgen. Morgen met een luxe afstand van 15 km naar Cahors.