NaarSantiago.reismee.nl

Crozan 26/956

Men had voor vandaag onweer voorspeld. Nu denk ik nergens bang voor te zijn, met een uitzondering: bliksem in het open veld, en: we liepen door t open veld. Maar gelukkig geen spatje onweer vandaag; zelfs mooie blauwe luchten en prettige temperaturen. Omdat we vanmorgen vroeg vertrokken waren, kwamen we al om 13.30 u in Crozan aan en aan het begin van het dorp aan het meer lag Hotel du Lac (uiteraard). Daar konden we voor een pelgrimprijs slapen. Nu vanavond nog iets te eten zoeken.

We hebben 6 foto s toegevoegd.

Reacties

Reacties

Harry Spiertz

Hoi Frans en Nellie,

Gisteren ben ik teruggekomen van een regenachtig Boisson. Ik heb daar een intensieve workshop gehad in een gezellige sfeer en ik heb er veel van geleerd. Het weer zat tegen waardoor wij herhaaldelijk naar het atelier moesten uitwijken. De omgeving was heel geschikt voor te schilderen, al met al een heel geslaagde workshop. Ik lees uit jullie verslagen dat jullie goed op dreef zijn. Ga zo door en geniet van al het moois wat jullie nog gaan zien en beleven.

Jullie krijgen ook de groeten van Riet,

Riek en Wil Maas

Beste Nelly en Frans;

Al weer enkele dagen aan de wandel,en het gaat jullie goed af zo te zien.
Het lijkt me ook ontzettend mooi om in deze streken te vertoeven.
De foto's zijn prachtig,en gelukkig zit het weer ook mee.
Hopelijk hebben jullie al een plek om wat te eten gevonden.
Hier gaat alles goed,en mooi fiets weer om met de kinderen een lekker ijsje te gaan eten.

Nelly en Frans hou zo vol.
Groeten Riek en Wil Maas.

Isabel en Har

Wij willen jullie heel veel sterkte wensen en hopen op een fijne wandeling voor jullie. De start is gemaakt en zo te zien zitten jullie nog steeds op de goede route.
Ga zo door Isabel en Har.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!