NaarSantiago.reismee.nl

Loye s / Arnon 30/861

Met mooi weer gaan lopen; later meer bewolking en wind. Alles prima. Zitten nu op het platteland in een kasteelboerderij met een apart gedeelte voor pelgrims. Moeten vanavond zelf koken. Geen internet. Wel wijn.

Ria-Theo van Arensbergen

Nelly, Frans

onze reis naar Italië is geweldig geweest, we waren geen pelgrims, dus geen bijna gratis onderdak en verzorging; de adviezen van jou Frans waren niet echt slecht en we hebben die dus opgevolgd.
tot een vogende keer

oh ja, jullie zijn ook op reis, niet zoals wij met een luxe auto maar door God gegeven eigen benen; hopelijk laten die het niet afweten, zoals onze auto even een lege accu had en de Italiaanse ANWB ons te hulp kwam.
Tip: eet genoeg en drink genoeg (geen alcohol); de beste remedie om je einddoel te halen.
Ik spreek uit ervaring; ik heb een keer 25 km gelopen.
Veel succes en we volgen jullie met spanning en genoegen.
Zorg op tijd terug te zijn voor de bevalling..
We zijn echt heel blij met de ontmoeting en de hereniging!!!!

Anny van Moase

Hoi Nelly en Frans.
Fijn dat jullie elke dag en paar regels schrijven, zodat ik jullie toch een beetje kan volgen. Wat ik dus ook doe!
Hier alles prima, het weer is prima en veel meer hebben we niet nodig. Toch !!!!!
Lieve groetjes van Anny

Henk en Zus

Hallo Frans en Nelly.
Fijn te horen dat alles goed gaat,hopelijk gaat het snel beter met je hakken, laat je maar goed verzorgen door Nelly.
groetjes Henk en Zus