NaarSantiago.reismee.nl

Herstarten en instructies Melick 0/769

Nelly en ik hervatten vanaf 29 mei onze voettocht naar Santiago de Compostella in NW Spanje. Roel en Melanie brengen ons zondag 29 mei naar Nevers in Midden Franrijk, waar wij vorig jaar onze etappe beeindigden. Maandag 30 mei gaan we dan lopen. In eerste instantie willen we de Spaanse grens bereiken (ca 750 KM) maar als de conditie en de tijd het toelaten, dan lopen we meteen door naar Santiago (ca 800 km). We moeten in elk geval voor Roel en Melanies bruiloft op 27 augustus terug zijn!

Als je onze tocht wilt volgen ga dan naar onze weblog http://naarsantiago.reismee.nl/ (sla dit adres eventueel op onder favorieten). Wil je nog iets van vorig jaar lezen klik dan rechtsboven op 'alle reisverhalen'.Als wij in 'the middle of nowhere'geen computer vinden, dan sturen we een sms naar Melanie, die dit (korte) verhaal dan op onze weblog zet.

Wil je reageren op ons verhaal - wat door ons zeer op prijs wordt gesteld - klik dan onder ons verhaal op 'reageer'; tik in de dan geopende pagina je naam en in het tekstvak jouw reactie en klik vervolgens op 'opslaan': jouw reactie staat dan op onze weblog. Wil je die reacties lezen klik dan onder ons verhaal op '..... reacties'

Je kunt onze route zelfs zien. Zorg daarvoor dat je het programma Google earth geinstalleerd hebt (gratis te downloaden op http://www.google.com/intl/nl/earth/index.html ) Klik onder 'links' (rechts op onze weblog) op 'langs oude wegen Fis' en er opent zich een webpagina met de naam :GPS tracks nl' Scroll hier naar beneden en klik op de groene knop met de tekst 'google-earth' Google earth opent zich en een blauwe lijn toont onze route. Door in te zoomen kun je zelfs op straatniveau de route volgen !!!

Als laatste. Boven onze blog staat 'geef Frans en Nelly extra fotoruimte kado' NIET DOEN. We hebben fotoruimte genoeg! Wij waarderen meer jullie belangstelling.

We hopen jullie hier maandag 30 mei op deze pagina terug te zien.

Groeten Frans en Nelly

Reacties

Reacties

Harry Spiertz

Frans en Nellie, ik wens jullie, ook namens Riet, een succesvolle en vooral een boeiende bedevaart toe. Morgen vertrek ik naar Boisson voor een weekje schilderen onder de bezielende leiding van Yvonne en Renier.

Groetjes,

Harry

Jac en May

Frans en Nelly,

Hieël völ sukse op eur tocht en zèt `t verstând mer op nul wantj vandoon is. We zulle mèt belangstèlling eur tocht en belaevinge volge. En... opppe tiêd eine drinke en ouch ins ein kerske opstaeke wor.
Tot ieëvelaers.

Thuur Stroux

Dat jullie a.s. zondag weer op pad gaan was mij bekend. Hoe ik dat kon weten? Jullie weten toch dat ik een glazen bol overgehouden heb aan het eerste deel van jullie 'vrome' pelgrimage! Hopelijk hebben jullie een voorspoedige tocht. Ik zal proberen De Groel en ander gespuis van je af te houden, maar of me dat lukt...........
Overigens missen jullie de 29e mijn tv-optreden op or6.nl in Melick waar ik in "Spek mit eier" mag vertellen over mijn onlangs uitgekomen boek: Fantastische verhalen op de Duivelsplaat! Maar dat terzijde!

Veel loopplezier en veel succes, ook van Anjes en van......
Molan,
Thuur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!