NaarSantiago.reismee.nl

Pendueles 28/1140

Prachtig weer vandaag. In tegenstelling tot het begin van de Camino el Norte lopen we nu veel over goede wegen en paden met wel steeds wat klimmen en dalen, waardoor we goed kunnen opschieten. We zitten nu weer dicht bij zee in n herberg waar ze voor ons koken en zelfs de was doen en dat alles voor een donatie. Wij hebben ook foto s geupload en we zullen nu ook foto s plaatsen van de periode waarin de weblog stil lag.

Twan van Eyk

Hallo Santiago trotters. Eerstens is het goed te horen dat het met jullie goed gaat en jullie gezondheid en wandelkm ook. Frans alsnog van harte gefeliciteerd, een beetje laat maar zeker van harte! We hebben de indruk dat julle weer helemaal in de "flow" zitten het straks weer lastig wordt jullie "normale" leventje op te pakken. Inmiddels ben ik met mijn communicatiemiddelen uit de lucht, mobile werkt niet meer en antwoord geven op mijn mails gaat niet. Maar niet getreurd, zo'n 15 jaar geleden en daarvoor wisten we ook niet beters.
We hebben nog n kleine week en dan zit onze zomervakantie er ook weer op maar voorlopig genieten we nog van de prachtig mooie omgeving van het Ossiachersee, meestal met de fiets.
We wensen jullie nog mooie wandeldagen en kom weer gezond thuis.
Groet, Jeanne en Twan